|     |    |  

BASIN ODASI

 

 

 

Hizmetin Rengi Proasist

Müşterilerine karlı teknik hizmetler üreten PROASİST, yeni kurumsal yüzü ile büyümeye devam ediyor!


Teknik Hizmetler sektöründe 5. yılını kutlayan Proasist, Türkiye’nin her köşesinde; mağaza, restaurant, endüstriyel tesis, alışveriş merkezi, hastane gibi farklı sektörlerden işletmelere periyodik koruyucu bakım ve teknik hizmetlerin tamamını veriyor. 

Türkiye’de yeni bir pazar yaratan Proasist, her temasta %100+ müşteri memnuniyetini hedefleyen, yer ve zamandan bağımsız, her konuda yüksek kaliteli, karlı teknik çözümler üreten  bir marka haline geldi. Bunu yaparken de işletmelerin hayatına kolaylık, karlılık, renk ve nefes katan bir marka olmayı hedeflemektedir.

MÜŞTERİSİNİN KARLILIĞINI ARTTIRMAYA ODAKLI BİR ŞİRKET
Proasist, 5 yıllık süreçte müşterileriyle kurduğu ortak hayale ulaşmak için dönüşümünü yeni kurumsal kimliğine yansıttı. Dönüşümün nasıl olduğunu,  işe, insana ve hayata bakışını Four Seasons Otel’de düzenlediği relansmanda paylaştı. Relansmana, farklı sektörlerin önde gelen temsilcileri katıldı.

Törende konuşan Proasist Genel Müdürü Öner Çelebi, firmanın ilk beş yıl içinde teknik bakım ve onarım hizmetleri sunan bir şirketten, her türlü temasında müşterisinin karlılığını arttırmaya odaklı bir şirket haline dönüştüğünü belirtti. Öner ÇELEBİ;  “Bu değişim ve gelişimleri logomuza da yansıtmak istedik. En üst seviyedeki hizmetin rengi olan mor ve enerjinin rengi olan turuncuyu logomuza yansıttık. Müşterilerimize kazanç ve rahat nefes alma imkanı sunmak için tutku ile çalışıyoruz. Dünya değiştikçe biz de buna ayak uyduruyoruz ve dönüşüyoruz. Hedeflerimizi gerçekleştirmek için dönüşmeye devam edeceğiz. ‘’ diye konuştu.

2015 ENDEAVOR TÜRKİYE GİRİŞİMCİSİ SEÇİLDİ

Proasist'in, Endeavor (Uluslararası Girişimci Destekleme Derneği) tarafından 2015 yılında Türkiye Girişimcisi seçildiğini söyleyen Genel Müdür Çelebi, ''Endeavor bizim için gerçekten çok önemli. Önümüzü açan, bize geri dönüşler veren bir dernek. Derneğin danışma kurulu ve yönetim kurulu üyeleri Türkiye'nin çok önde gelen işveren, firma sahipleri ve CEO'ları. Proasist'i onlara anlattığımızda bizim farkında olamadığımız birçok konuda bize geri bildirim verdiler. Bizi çok yukarı taşıdılar ve taşımaya devam ediyorlar. İnanıyorum ki 2016 yılında Dünya Seçim Paneli'nden de başarıyla çıkıp, dünya girişimcisi olacağız. Endeavor Dünya Girişimcisi olduğumuzda ise sadece Türkiye'de değil dünya platformunda da tanınacağız. Bu yüzden Endeavor’u çok önemsiyoruz''  diye konuştu.

'' HEDEFİMİZ ULUSLARARASI MARKA OLMAK ''
Proasist Genel Müdürü Öner Çelebi, Proasist olarak İstanbul, Ankara, Bursa, Trakya ve İzmir başta olmak üzere 4 bini aşkın noktada 24 saat süreyle hizmet verdiklerini belirtti. Ancak Türkiye'nin her noktasına 7/24 hizmet verebilen bir firma olmayı amaçladıklarını vurguladı. “40’a yakın konuda hizmet veriyoruz.  AR-GE çalışmalarıyla birlikte bu sayı 80’e ulaşacak. Tüm Türkiye’ ye hitap eden bir firma olmak istiyoruz. Bu hizmetlerimizi bir iş modeli haline getirip, tüm çevre ülkelere taşımayı, uluslararası bir marka olmayı hedefliyoruz” dedi.

SEKTÖRÜN ÖNEMLİ AKTÖRLERİYLE ÇALIŞIYOR
Türkiye’de yeni bir pazar yaratan Proasist'in hizmetleri arasında; periyodik koruyucu bakım hizmetleri, kestirimci bakım hizmetleri, 7/24 mobil arıza servis yönetimi, yasal kontroller, kontrat yönetimi, yerinde işletme, teknik personel temini ve uygulama işleri bulunuyor. 

Proasist’in müşterileri arasında; Dominos Pizza, Pelit Pastacılık, Madame Coco, English Home, Koton, Colins-Loft, Atasun Optik, LCW, Beymen, Finansbank, Albarakatürk, Vakıfbank, INGbank, Denizbank, Florance Nightingale, Bosch, Vakko, Doğuş Holding gibi sektörün önemli aktörleri yer alıyor.

YENİ KURUMSAL YÜZ 
Proasist, her geçen gün hizmetlerini geliştirerek, mükemmele ulaşmaya odaklı çalışarak müşterilerine hizmet veriyor. Proasist ile çalışan müşteriler zaman, enerji, rahatlık ve güvenli iş yapma imkanın yanı sıra verim ve karlılık artışını da beraberinde yaşıyor.

Proasist, ilk beş yıllık operasyonunun ardından, teknik bakım ve onarım hizmetleri sunan bir şirketten, her türlü temasında müşterisinin karlılığını arttırmaya odaklı bir şirket haline dönüşmüştür. Bütün bu değişim ve gelişimleri logosuna yansıtmak isteyen  Proasist’ in yeni renkleri Mor ve Turuncu.

Proasist tarafından bu renklerin seçilmesinin özel bir anlamı var.
Mor; insana en üst seviyede hizmetin rengi,
Turuncu ise enerjinin rengi olarak biliniyor.

Proasist yeni hizmet anlayışı ve ilkeleri ile müşterilerine hizmet vermeye devam ediyor.

2016 YILINDA PROASİST HOME VE PROASİST AKADEMİ
Öner Çelebi, Proasist'in yeni vizyonu kapsamında önümüzdeki dönemde sadece firmalara değil, bireylere de hizmet vermeye başlayacağını açıkladı. Çelebi, "Yakın dönemde Proasist olarak evlerinizde de elektrikten, klimaya, hatta damlatan bataryaya varıncaya kadar aklınıza gelen her tür teknik konuda hizmet vermeye başlayacağız" diye konuştu.

Proasist Şişli ve Esenler Endüstri Meslek Liseleri’nde eğitim vererek temellerini attığı Proasist Akademi projesini 2016 yılında gerçekleştirmeyi hedefliyor. Böylece kendi yetiştirdiği donanımlı teknik çalışanları sektöre kazandırmayı amaçlıyor.

http://www.milliyet.com.tr/hizmetin-rengi-proasist-istanbul-yerelhaber-1187985/