TR
|
EN
toggle navigation
ProAsist
KURUMSAL
Hakkımızda
Vizyonumuz ve Misyonumuz
Kültürümüz ve Değerlerimiz
Vaadlerimiz
Ekibimiz
KVK Kanunu
YAŞAMA DOKUNAN ELLER
HİZMETLERİMİZ
Teknik Hizmetlerimiz
Entegre Yönetim Sistemi Politikası
Entegre Yönetim Sistemleri Sertifikamız
HABERLER
Basın Haberlerimiz
Etkinliklerimiz
İLETİŞİM
İletişim Bilgileri
Kariyer
Çözüm Ortağı Başvuru Formu
Müşterilerimiz
Müşterilerimiz
Yaşayan Hikayeler
E-Bülten
E-Bülten Ocak 2020
E-Bülten Nisan 2020
E-Bülten Temmuz 2020
E-Bülten Ocak 2021
E-Bülten Nisan 2021
E-Bülten Temmuz 2021
E-Bülten Ekim 2021
E-Bülten Ocak 2022
E-Bülten Nisan 2022
E-Bülten Ağustos 2022
E-Bülten Ekim 2022
E-Bülten Ocak 2023
E-Bülten Nisan 2023
E-Bülten Temmuz 2023
E-Bülten Ekim 2023
E-Bülten Ocak 2024
E-Bülten Nisan 2024
E-Bülten Temmuz 2024
E-Bülten Eylül 2024
‘ProAsist, benim gördüğüm kadarıyla sektör içerisinde kurumsal alt yapısı en güçlü firmalardan.’
Hakan ERBAŞ
Osve Klima Soğutma ve Elektronik İnş.San.Tic.Ltd.Şti.
Röportajı okuyunuz
İsminiz, firmanız ve işiniz?
Hakan Erbaş. OSVE Klima Sanayi Ticaret. Şirketin sahibi ve Genel Müdürü’yüm. Isıtma ve soğutma ile ilgili tüm enstrümanların bakım hizmetlerini verebiliyoruz.
ProAsist ile kaç yıldır birlikte çalışıyorsunuz?
1 yıldır ProAsist’le çözüm ortaklığı yapıyoruz.
Sizce, ProAsist’i diğer firmalardan ayıran en önemli özellikler neler?
ProAsist, benim gördüğüm kadarıyla sektör içerisinde kurumsal alt yapısı en güçlü firmalardan. Çok profesyonel bir yönetim kadrosu var. Her türlü sorunu çözecek bir ekip kurmuş. Tedarikçileriyle olan etkileşimi ile sorunları çok hızlı çözebiliyor. Benim gözümde, ProAsist bu sektörün 1 numarası olmaya aday.
Hemen her gün yaşadığınız bir olay. Bir şirketin teknik alt yapısı tekledi, bunun o şirket için anlamı nedir?
Bir firmanın ısıtma, soğutma, havalandırma sistemlerinin kesintiye uğraması, öncelikle işletmenin çalışanlarını etkiler. Sistemin çalışmaması, içerinin havasız kalmasına ve çalışanların verimliliğinin düşmesine neden olur. Soğuk bir ortamda çalışan personel kendini işine veremez. Ayrıca, yazın ortam yeterince soğuk değilse, müşteri şikayetlerine yol açar. Yani, soğutma ve ısıtma sistemlerinin rantabl çalışıyor olması, personelin müşterilere iyi ve verimli hizmet verebilmeleri için şart.
Geri dön