TR
|
EN
toggle navigation
ProAsist
KURUMSAL
Hakkımızda
Vizyonumuz ve Misyonumuz
Kültürümüz ve Değerlerimiz
Vaadlerimiz
Ekibimiz
KVK Kanunu
YAŞAMA DOKUNAN ELLER
HİZMETLERİMİZ
Teknik Hizmetlerimiz
Entegre Yönetim Sistemi Politikası
Entegre Yönetim Sistemleri Sertifikamız
HABERLER
Basın Haberlerimiz
Etkinliklerimiz
İLETİŞİM
İletişim Bilgileri
Kariyer
Çözüm Ortağı Başvuru Formu
Müşterilerimiz
Müşterilerimiz
Yaşayan Hikayeler
E-Bülten
E-Bülten Ocak 2020
E-Bülten Nisan 2020
E-Bülten Temmuz 2020
E-Bülten Ocak 2021
E-Bülten Nisan 2021
E-Bülten Temmuz 2021
E-Bülten Ekim 2021
E-Bülten Ocak 2022
E-Bülten Nisan 2022
E-Bülten Ağustos 2022
E-Bülten Ekim 2022
E-Bülten Ocak 2023
E-Bülten Nisan 2023
E-Bülten Temmuz 2023
E-Bülten Ekim 2023
E-Bülten Ocak 2024
E-Bülten Nisan 2024
E-Bülten Temmuz 2024
E-Bülten Eylül 2024
‘ProAsist doğru zamanda karşıma çıktı ve bana işimi yeniden sevdirdi, işimin ne kadar önemli olduğunu hatırlattı.’
Özer KARABULUT
Uzman Klima Teknik
Röportajı okuyunuz
İsminiz, firmanız ve işiniz?
Özer Karabulut. Bodrum Uzman Klima Teknik. Isıtma, soğutma, elektrik ve su grupları ile bağlantılı işler yapıyoruz. Kurumsal, küçük işletme ve bireysel müşterilere hizmet veriyoruz. Müşterilerimiz, ağırlıklı olarak perakende sektöründen. Mudo, Marks & Spencer, Mango gibi giyim mağazaları, Gratis gibi kişisel bakım marketleri, ING gibi bankalar. Daha sayamadığım birçok firmayla çalışıyoruz.
ProAsist ile kaç yıldır birlikte çalışıyorsunuz?
ProAsist ile iş birliğimizin üçüncü yılı. Son bir yıldır, çözüm ortağı olarak sözleşmeli hizmet veriyorum. İlk iki yıl başka bir firmanın taşeronu olarak ProAsist’le çalışmıştım.
İşbirliğinizi nasıl tanımlarsınız?
ProAsist, benim için çok değerli bir firma. Şöyle anlatayım… İçinde bulunduğumuz sektör zor ve yıpratıcı bir sektör. Son yıllarda, sektörün doğasından dolayı işimden soğumuştum ve eskisi kadar keyif almıyordum. ProAsist doğru zamanda karşıma çıktı ve bana işimi yeniden sevdirdi, işimin ne kadar önemli olduğunu hatırlattı.Birlikte yaptığımız işlerde, bana, ekibime, uzmanlığımıza değer verdiler, iyi bir meslek sahibi olduğumuzu hissettirdiler. Bize inandılar, güvendiler ve karşılığını da fazlası ile verdiler. O yüzden, ProAsist’in anlamlı bir yeri var bende.
Sizce, ProAsist’i diğer firmalardan ayıran en önemli özellikler neler?
ProAsist’i diğer firmalardan ayıran en önemli özelliklerden biri, teknik hizmetler sektöründe uzmanlaşmış olması ve işini gerçekten ciddiye alıyor olması. Yapım itibariyle ben ciddi çalışmayı seviyorum. ProAsist’de bu yaklaşım fazlasıyla var. Yaptığı her işi hakkını vererek yapıyor. İkinci sebep ise biraz evvel değindiğim konu. Değer görüyor olmam ve yaptığım işin karşılığını hakkıyla alıyor olmam. Sadece maddiyat değil manevi olarak da ben bu işin karşılığını alıyorum. Son olarak ta… hiçbir şekilde sorun yaşamıyoruz. Bizim sektörde tabii ki sorunsuz hiç bir şey olmaz ama, malzeme tedariğimi dahi çok iyi bir şekilde karşılıyorlar. Karşımda işi bilen birilerinin olması, aynı lisani konuşmamız büyük avantaj.
Hemen her gün yaşadığınız bir olay. Bir şirketin teknik alt yapısı tekledi, bunun o şirket için anlamı nedir?
Bir şirketin teknik alt yapısının kesintiye uğraması tabii ki o şirket için çok büyük önem arz ediyor. Sonuçta, orada bir yatırım var, emek var, maliyet var. Yani, orada dünyanın en iyi ürününü de satsanız, karanlık bir mağazada satamazsınız. Biz tam o noktada devreye giriyoruz. O ürünün müşteriyle buluşabilmesi, satışın tamamlanabilmesi için bizim o mağazayı aydınlatmamız gerekiyor. Ya da sıcak bir ortamda, müşteriye kaliteli hizmet veremezsiniz. Personel de o ortamda çalışmakta zorlanacaktır. Dolaysıyla, orada satılan ürünler kadar elektrik te önemli. Biz orada müşteriyle empati yapıp onların ihtiyaçlarını giderdiğimiz için iş devam ediyor. Bu müşteriler için çok önemli diye düşünüyorum.
Geri dön