ProAsist Cozum Ortaklari
‘Bizim işimiz, firmanın sekteye uğramadan, hayatına devam edebilmesi. Arkamızdaki gizli güçlü el ise ProAsist.’
Selim GÜNEY GNY Teknik Elektrik


Röportajı okuyunuz
İsminiz, firmanız ve işiniz?
Selim Güney. GNY Teknik Elektrik. ProAsist’in Ordu bölgesi çözüm ortağıyım. Elektrik ve mekanik konularında hizmet veriyoruz.


ProAsist ile kaç yıldır birlikte çalışıyorsunuz?
ProAsist yöneticileri ile tanışıklığım 2005 yılına dayanıyor. O zaman, Omega Mühendislik firmasının çözüm ortağı olarak çalışıyordum. Daha sonra, ProAsist’in kurulmasıyla birlikte önce İstanbul, sonrasında Ordu bölgesinde çalışmaya başladık.


İşbirliğinizi nasıl tanımlarsınız?
ProAsist ile işbirliğimizi karşılıklı güven ve anlayış olarak tanımlarım. ProAsist’in bize sağlamış olduğu teknik donanım ve yazılım sayesinde işlerin hızlı bir şekilde çözüme ulaştırılması, profesyonelleşmemiz konusunda bize önemli katkılar sunuyor.


Sizce, ProAsist’i diğer firmalardan ayıran en önemli özellikler neler?
Bazı firmalar var Whats’App üzerinden, telefon üzerinden iş yapıyorlar. Bu çok da verimli bir çalışma olmuyor. ProAsist’i diğer firmalardan ayıran en önemli özellik, tüm işleri ProAsist Smart Screen (PSS) sistemi üzerinden izlenebilir ve şeffaf bir şekilde yapıyor olması. Ben ekranıma girdiğimde, hangi iş var, hangi işe zamanında müdahale etmişim, işi ne kadar zamanda tamamlamışım, hangi malzemeleri kullanmışım ya da gideceğim bir sonraki işin, hangi donanımı ya da marka ekipmanı var, bunları görebiliyorum. Bu bilgilerle, işe gitmeden önce aslında, bir sıfır önde gidiyorum. Kullanılacak ampulün rengi bile bizim için o kadar önemli ki. Çünkü, gittiğimizde işi bitirmek herkes açısından önemli. “Tek seferde geldi, yanında malzemesini getirdi ve benim işimi çözdü.” Bu, müşterinin en sevdiği şey. Diğer firmalar da aslında PSS gibi bir sistem kullansalar, işlerinin daha hızlı daha verimli olabileceğinin farkındalar.


Hemen her gün yaşadığınız bir olay. Bir şirketin teknik alt yapısı tekledi, bunun o şirket için anlamı nedir?
Firmalara elektrik ve mekanik konularında hizmet veriyoruz. Bu tip olaylarla her gün sıkça karşılaşıyoruz. Bir klima o gün soğutmuyor diyelim ya da ısıtmıyor. Oradaki personel bir şekilde idare edebiliyor, zamanını geçirebiliyor. Ama, Domino’s’ta elektrik kesildi, pizzalar fırında kalıyor, kasa çalışmıyor ve satışlar anında duruyor. Benzer bir şey giyim sektörü için de geçerli. Elektrik kesildiğinde post cihazından çekim yapamıyorlar, bu da doğrudan satışlara yansıyor. Kısacası, işleri tamamen sekteye uğruyor. Firmalar için kötü bir durum tabii ki. Bizim işimiz, firmanın teknik anlamda sekteye uğramadan, hayatına devam edebilmesi. Arkamızdaki gizli güçlü el ise ProAsist.




Geri dön