ProAsistProAsist
ProAsistÇözümPlatformuProAsistÇözümPlatformu
TR|EN
  • ProAsist
      • KURUMSAL
      • Hakkımızda
      • Vizyonumuz ve Misyonumuz
      • Kültürümüz ve Değerlerimiz
      • Vaadlerimiz
      • Ekibimiz
      • KVK Kanunu
      • YAŞAMA DOKUNAN ELLER
      • HİZMETLERİMİZ
      • Teknik Hizmetlerimiz
      • Entegre Yönetim Sistemi Politikası
      • Entegre Yönetim Sistemleri Sertifikamız
      • HABERLER
      • Basın Haberlerimiz
      • Etkinliklerimiz
      • İLETİŞİM
      • İletişim Bilgileri
      • Kariyer
      • Çözüm Ortağı Başvuru Formu
  • Müşterilerimiz
      • Müşterilerimiz
      • Yaşayan Hikayeler
  • E-Bülten
      • E-Bülten Ocak 2020
      • E-Bülten Nisan 2020
      • E-Bülten Temmuz 2020
      • E-Bülten Ocak 2021
      • E-Bülten Nisan 2021
      • E-Bülten Temmuz 2021
      • E-Bülten Ekim 2021
      • E-Bülten Ocak 2022
      • E-Bülten Nisan 2022
      • E-Bülten Ağustos 2022
      • E-Bülten Ekim 2022
      • E-Bülten Ocak 2023
      • E-Bülten Nisan 2023
      • E-Bülten Temmuz 2023
      • E-Bülten Ekim 2023
      • E-Bülten Ocak 2024
      • E-Bülten Nisan 2024
      • E-Bülten Temmuz 2024
      • E-Bülten Eylül 2024
ProAsist Teknik Hizmetler
‘Bizim yaptığımız, para kazanmaktan önce, o firmanın ismini kurtarmak.’
Yunus ADA Alpay Ada Teknik


Röportajı okuyunuz
İsminiz, firmanız ve işiniz?
Yunus Ada, Alpay Ada Teknik’in sahibiyim. ProAsist’in Ankara çözüm ortağıyız.


ProAsist ile kaç yıldır birlikte çalışıyorsunuz?
ProAsist firmasıyla 2 yıldır çalışıyoruz, gayet memnunuz.


İşbirliğinizi nasıl tanımlarsınız?
ProAsist’le samimi ve güvene dayalı bir ilişkimiz var. Diğer firmalarda, her şey evrak üzerinden ve resmiyet ile yürürken, acil durumlarda, ProAsist Bölge Müdürü beni devreye sokmadan, sisteme işi girmeden doğrudan elemanımı arayıp acil çözüm üretebiliyor. Örneğin, bir bankanın elektrikleri kesilmiş veya pizza fırınının gazı kesilmiş… ProAsist herhangi bir maliyet istemeden, doğrudan elemanımla birlikte müşteri mağduriyetini hızlıca giderebiliyor. ProAsist ile çalışmamız hep bu şekilde; paradan önce, çözüm ve sonuç. Önce çözüm üretiyoruz, sonra tabii ki yazışmalarını ve evraklarını yapıyoruz.


Hemen her gün yaşadığınız bir olay. Bir şirketin teknik alt yapısı tekledi, bunun o şirket için anlamı nedir?
Şirketlerde aksama olduğunda, iki türlü maliyet var. İlki, zaten ticaret yapan herkesin birinci amacı, para kazanmak. Bu nedenle, örneğin… banka, elektrikleri kesildiği zaman müşterilerine hizmet veremeyeceği için maddi olarak zarara uğruyor. Bunun yanı sıra, diğer önemli bir konu ise marka ismi. Bir başka örnek…Müşteri Domino’s Pizza’dan pizza siparişi vermiş. Domino’s Pizza müşterilerine şöyle bir güven vermiş. Siparişi verdiğiniz zaman, 20 dakika içerisinde pizzanız teslim edilir. Böyle bir pizza firmasının, gazının kesildiğini, fırınının arıza yaptığını ve pizzaların içeride kaldığını düşünün. İşin maddi boyutunun yanı sıra bir de markanın isminin zarar görmesi durumu var. 20 dakikada gitmesi gereken pizza, 1 saat 20 dakikada gitti diyelim. Sosyal medya var, yorumlar var… Bu durum, doğrudan marka algısını etkiliyor. Bizim yaptığımız, anında o müşterinin yardımına koşup sorununa bir an önce çözüm getirmek. Para kazanmaktan önce, o firmanın, markanın ismini kurtarmak. Zaten, siz o zihniyetle yaklaşıp hizmet verdiğiniz zaman, onlar da size emeğinizin karşılığını kat kat veriyorlar.




Geri dön
ProAsist

Hakkımızda güncel bilgi edinmek için bizi sosyal medya hesaplarımızdan da takip edebilirsiniz.

Site İçi Linkler
  • Ana Sayfa
  • ProAsist Kurumsal
  • Vizyonumuz ve Misyonumuz
  • Değerlerimiz
  • Vaadlerimiz
  • Ekibimiz
İletişim Bilgileri

ProAsist Elektrik Mekanik Teknik Hizmetler San. ve Tic. A.Ş.
Sultan Selim Mah.
Yunus Emre Caddesi Topçu İşmerkezi No:1 Kat:4 D:10
34415 4. Levent / Kağıthane /
İSTANBUL

Email: info@proasist.com.tr
Telefon: 444 28 90
E-Bülten için: ebulten@proasist.com.tr
Sosyal Medya Hesaplarımız
© 2020 ProAsist - Tüm hakları saklıdır