TR
|
EN
toggle navigation
ProAsist
KURUMSAL
Hakkımızda
Vizyonumuz ve Misyonumuz
Kültürümüz ve Değerlerimiz
Vaadlerimiz
Ekibimiz
KVK Kanunu
YAŞAMA DOKUNAN ELLER
HİZMETLERİMİZ
Teknik Hizmetlerimiz
Entegre Yönetim Sistemi Politikası
Entegre Yönetim Sistemleri Sertifikamız
HABERLER
Basın Haberlerimiz
Etkinliklerimiz
İLETİŞİM
İletişim Bilgileri
Kariyer
Çözüm Ortağı Başvuru Formu
Müşterilerimiz
Müşterilerimiz
Yaşayan Hikayeler
E-Bülten
E-Bülten Ocak 2020
E-Bülten Nisan 2020
E-Bülten Temmuz 2020
E-Bülten Ocak 2021
E-Bülten Nisan 2021
E-Bülten Temmuz 2021
E-Bülten Ekim 2021
E-Bülten Ocak 2022
E-Bülten Nisan 2022
E-Bülten Ağustos 2022
E-Bülten Ekim 2022
E-Bülten Ocak 2023
E-Bülten Nisan 2023
E-Bülten Temmuz 2023
E-Bülten Ekim 2023
E-Bülten Ocak 2024
E-Bülten Nisan 2024
E-Bülten Temmuz 2024
E-Bülten Eylül 2024
‘Bizim yaptığımız, para kazanmaktan önce, o firmanın ismini kurtarmak.’
Yunus ADA
Alpay Ada Teknik
Röportajı okuyunuz
İsminiz, firmanız ve işiniz?
Yunus Ada, Alpay Ada Teknik’in sahibiyim. ProAsist’in Ankara çözüm ortağıyız.
ProAsist ile kaç yıldır birlikte çalışıyorsunuz?
ProAsist firmasıyla 2 yıldır çalışıyoruz, gayet memnunuz.
İşbirliğinizi nasıl tanımlarsınız?
ProAsist’le samimi ve güvene dayalı bir ilişkimiz var. Diğer firmalarda, her şey evrak üzerinden ve resmiyet ile yürürken, acil durumlarda, ProAsist Bölge Müdürü beni devreye sokmadan, sisteme işi girmeden doğrudan elemanımı arayıp acil çözüm üretebiliyor. Örneğin, bir bankanın elektrikleri kesilmiş veya pizza fırınının gazı kesilmiş… ProAsist herhangi bir maliyet istemeden, doğrudan elemanımla birlikte müşteri mağduriyetini hızlıca giderebiliyor. ProAsist ile çalışmamız hep bu şekilde; paradan önce, çözüm ve sonuç. Önce çözüm üretiyoruz, sonra tabii ki yazışmalarını ve evraklarını yapıyoruz.
Hemen her gün yaşadığınız bir olay. Bir şirketin teknik alt yapısı tekledi, bunun o şirket için anlamı nedir?
Şirketlerde aksama olduğunda, iki türlü maliyet var. İlki, zaten ticaret yapan herkesin birinci amacı, para kazanmak. Bu nedenle, örneğin… banka, elektrikleri kesildiği zaman müşterilerine hizmet veremeyeceği için maddi olarak zarara uğruyor. Bunun yanı sıra, diğer önemli bir konu ise marka ismi. Bir başka örnek…Müşteri Domino’s Pizza’dan pizza siparişi vermiş. Domino’s Pizza müşterilerine şöyle bir güven vermiş. Siparişi verdiğiniz zaman, 20 dakika içerisinde pizzanız teslim edilir. Böyle bir pizza firmasının, gazının kesildiğini, fırınının arıza yaptığını ve pizzaların içeride kaldığını düşünün. İşin maddi boyutunun yanı sıra bir de markanın isminin zarar görmesi durumu var. 20 dakikada gitmesi gereken pizza, 1 saat 20 dakikada gitti diyelim. Sosyal medya var, yorumlar var… Bu durum, doğrudan marka algısını etkiliyor. Bizim yaptığımız, anında o müşterinin yardımına koşup sorununa bir an önce çözüm getirmek. Para kazanmaktan önce, o firmanın, markanın ismini kurtarmak. Zaten, siz o zihniyetle yaklaşıp hizmet verdiğiniz zaman, onlar da size emeğinizin karşılığını kat kat veriyorlar.
Geri dön